Restaurangbesök på BonBon

Igår var jag ute med 3 snygga brudar, Karin, Sandra och Erika. Vi var då på ett ställe som heter Bon Bon, ligger på Kungstensgatan 9. JAg som är matälskare och älskar att testa nya saker så var detta ett underbart ställe! Konceptet är att serveringspersonalen kommer med brickor med smårätter på, man säger ja eller nej. Varje smårätt kostar 45:-. perfekt tillfälle att prova på nya saker! Kan verkligen rekommendera stället!
Vi var som sagt 4 tjejer och notan gick på 2000:- drygt så en femhundring per skalle, helt ok tycker jag för den maten. Dessutom tycker jag verkligen det var trevligt så jag kommer garanterat gå dit igen!

Ska nu försöka lista allt jag åt, tyvärr lyckades jag endast fota en av alla rätter (var alldeles för ivrig att smaka) och den blev inte bra..
Kommer dessutom inte ihåg vad det var till allting...




Renhjärta med pepparrotscreme och rödbetscreme
Pilgrimsmusslor
Hängmörat kött på en liten brödbit
Hummersoppa
kalv nånting... supergod i alla fall
kräfta med potatispure
Ankbröstfilé med fikoncreme