Meny Vecka 20

Skulle ha lagt ut veckans meny i söndags men då strulade bloggen. Så då tänkte jag att jag skippar denna vecka men det gillades inte av två kollegor. Så här Monica och Leyla, kommer veckans meny, något försenad. Tack för att ni följer min blogg. Och tack till alla er andra med, det är så kul att höra er inspireras och att ni berättar när ni bakat eller lagat något från min lilla sida.

Som vanligt sträcker sig min meny från lördag till fredag av den anledningen att jag handlar på lördagen.



Lördag:   Grillat med potatissallad
Söndag:  Chickenbits med sötsursås och ris
Måndag:  Fiskpinnar med filsås, potatis, morötter
Tisdag:    Raggmunk med fläsk, lingon, morötter
Onsdag:  Spaghetti och köttfärssås
Torsdag:  Korv med stuvade morötter
Fredag:    Kebabtallrik



Monika Lukic

Tack för det! :) Det blir raggisar hemma hos mig ikväll! mmuuums

Monica

Haha, underbart!